woensdag 8 juli 2009

Een huis met 7 kinderen.

Wow!!! 7 kinderen en dan zo'n prachtig huis!

Ilse bestelde bij ons 2 steigerhouten bedden, sloophouten harten en accessoires. Anja heeft de meubels destijds bij haar gebracht. Toen nog volop aan het verbouwen. Maar wel al was te zien dat het een mooi huis was!

Nu een paar maanden later komen Ilse en ik toevallig weer in contact omdat ook zij een webwinkel is begonnen. Na een kijkje op haar website zag ik prachtige foto's en onze spulletjes terug. Het blijkt haar huis te zijn!

Haar reactie nu op ons bezoekje: 'O je moeder die zal wel gedacht hebben die trof mij toen aan in de meest gestresste periode uit mijn leven : een verbouwing ! Was ik niet op mijn best in die tijd'

De foto's stralen echter rust, eenheid en puurheid uit. De stress van de verbouwing is echt niet terug te zien! Laat je inspireren door deze mooie foto's.



Bedankt Ilse dat we bij je mochten binnenkijken!

Geen opmerkingen: