woensdag 15 juli 2009

Idee 2

Hierbij Idee 2 voor het Pimp hem Op Kastje.

Wat hebben jullie een leuke weblog en zag dit schattige kastje al helemaal bij mij in de gang staan. Gelijk maar even mailen.

Ik heb een mooie bijpassende spiegel die er heel mooi boven past. Hij is sierlijk zoals de poten. Deze is lichtroze en doorgeschuurd. Deze heb ik zelf ergens op de kop getikt en opgeknapt. Ik zou dan ook met het kastje iets met roze doen.

De ruitjes op de deuren zou ik allemaal in verschillende roze tint schilderen. Maar dan wel heel lichtroze allemaal. Poederroze zou ik nemen. Het gehele kastje zou ik gewoon in de witte kalkverf zetten en doorschuren zodat het dezelfde stijl krijgt als mijn spiegel.


En dan een paar leuke knopjes. Die porseleinen rozen knopjes die ik gespot heb op jullie site zijn echt helemaal leuk hiervoor! Maar dan die in het roze denk ik. Weet niet of deze lichtroze zijn? Want er staat geen foto bij.



En ik zou de binnenzijde van de lades en de eventuele aanwezige planken beplakken met het geweldige PIP behang. Ik heb zelf een wand met de roze chinese roos in mijn hal en kies daarom ook voor dit behang.



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden??

Geen opmerkingen: