zondag 9 augustus 2009

Idee 3 - Pimp hem Op

Terugkomend van mijn vakantie zie ik jullie nieuwe weblog, met dit lieve kastje. Ik heb er even over nagedacht maar dit leek me wel een leuk idee, kleur combinatie bruin chocomel achtig kleurtje met turkoois en wit. Ik zou het hele kastje in zijn geheel in die bruine kleur verven. Die sierlijke kronkels aan de zijkant zou ik gewoon wit laten en dan op de boven kant van het kastje zou ik ter grote van een aankleed kussen een nep leren turkoois gekleurd vlak spijkeren met stoere bruine spijkers. op dat aankleedkussen is het misschien leuk om witte kronkels te verven hetzelfde als wat er aan de zijkant van het kastje zit. In het kast deurtje zitten van die groeve langs al die ruitjes die zou ik dan turkoois verven en het oppervlak van de laatjes en de ruitjes zelf zou ik dan weer in die zelfde bruine kleur verven maar wel helemaal opschuren zodat het een grove look krijgt waarbij de witte kleur er een beetje doorheen komt! en dan nog of een paar vrolijke turkooise knopjes er op zetten of van de stoere bruine handvaten. Als laatste de binnenkant helemaal volledig wit verven (als hij dat nog niet is!) en je hebt een super hippe commode te gebruiken voor jongens en meiden! Ben benieuwd naar jullie reactie, of het leuk is of gewoon weg een totale flop! tot snel. gr Lisa

Geen opmerkingen: